Regulamin

Informacje o firmie

Sklep internetowy działający pod adresem http://www.diamencik.pl jest własnością firmy:
FAKTUM Joanna Lisiecka-Gudek
os. Batorego 59/47, 60-687 Poznań
wpisanej do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miasta Poznania pod numerem 41053/2002/S,
NIP 839-185-38-62, REGON 630958741.

Przyjmowanie zamówienia

  1. Produkty w naszym sklepie można zamawiać poprzez Internet 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, za pomocą formularza zawartego na stronie sklepu. 
  2. Warunkiem przyjęcia zamówienia jest poprawne wypełnienie pól formularza. Nie będą przyjmowane zamówienia składane przez formularze z niekompletnymi danymi.
  3. Na adres e-mail, podany w formularzu, zostanie wysłana wiadomość z opisem zamówienia oraz prośbą o jego potwierdzenie.
  4. Poprzez wejście na podany w e-mailu link kupujący potwierdza zamówienie oraz poprawność danych.
  5. W przypadku braku potwierdzenia przez 3 dni, zamówienie zostaje anulowane.
  6. Zamówienia można również składać telefonicznie (61 8248919 - od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 515 402246).
  7. Kupujący może wycofać lub zmodyfikować zamówienie przed wysyłką i wystawieniem faktury. W takich wypadkach prosimy o kontakt telefoniczny.
  8. Nie wykonujemy usług modyfikacji biżuterii, w szczególności zmiany rozmiarów pierścionków.
  9. Zamówienie towaru w sklepie oznacza akceptację niniejszego regulaminu w jego pełnej postaci.

Polityka cenowa

  1. Wszystkie ceny w sklepie zawierają podatek VAT w wysokości 23%.
  2. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany cen, a także wprowadzania i usuwania promocji. Mimo tego, cena towaru w momencie złożenia zamówienia jest wiążąca i obowiązuje zarówno kupującego, jak i sprzedającego.

Dostępność towaru

  1. Wszystkie towary w sklepie są dostępne natychmiast. Informacja o tym umieszczona jest na stronie konkretnego produktu.

Faktury

  1. Do każdego zakupu wystawiana jest faktura VAT.

Sposoby i koszty wysyłki, czas dostawy

Proponujemy Państwu następujące sposoby dostawy zakupionej biżuterii (dotyczy przesyłek krajowych):

  1. Przesyłka rejestrowana Poczty Polskiej po przedpłacie - Pocztex. Przesyłka ubezpieczona do pełnej wartości zamówienia - koszt 12 zł. Doręczana przez kuriera na ogół w ciągu 2 dni roboczych. W razie nieobecności adresata pozostawiane jest awizo, a przesyłka odbierana jest osobiście w urzędzie pocztowym. Bezpieczny sposób przesyłania zakupów.

  2. Przesyłka rejestrowana Poczty Polskiej pobraniowa - Pocztex. Przesyłka opłacana przy odbiorze - koszt 15 zł. Przesyłka doręczana przez kuriera na ogół w ciągu 2 dni roboczych, w razie nieobecności pozostawiane awizo, odbiór osobisty i zapłata w urzędzie pocztowym. Przesyłka ubezpieczona do pełnej wartości zamówienia. Bezpieczny, zwłaszcza dla nowych i ostrożnych klientów, sposób przesyłania zakupów.

  3. Przesyłka do Paczkomatu InPost po przedpłacie. Przesyłka ubezpieczona do pełnej wartości zamówienia  - koszt 14,50 zł. Przesyłka doręczana na ogół w ciągu 1 dnia roboczego do Paczkomatu wybranego przez Klienta, odbiór osobisty z Paczkomatu o dowolnej porze w ciągu 48 godzin od wysłania powiadomienia przez InPost. Usługa wyłącznie dla miejscowości, gdzie znajdują się Paczkomaty (www.paczkomaty.pl). Wygodny sposób dostawy.


Oto krótkie porównanie powyższych metod i kosztów dostawy na terenie Polski:

 

Firma

Rodzaj przesyłki

Czas dostarczenia

Ubezpieczenie

Koszt

Uwagi

Poczta Polska / przedpłata rejestrowana - Pocztex 2 dni robocze do pełnej wartości zamówienia 12 zł bezpieczna metoda przesyłania biżuterii, możliwość śledzenia
Poczta Polska / pobranie rejestrowana za pobraniem - Pocztex 2 dni robocze do pełnej wartości zamówienia 15 zł metoda bezpieczna dla Kupującego, możliwość śledzenia
Paczkomaty InPost / przedpłata rejestrowana 1 dzień roboczy do pełnej wartości zamówienia 14,50 zł paczka do odbioru w Paczkomacie (aktualna lista Paczkomatów na www.paczkomaty.pl),  możliwość śledzenia

Na koszt dostawy nie wpływa ilość zakupionych jednorazowo produktów, wysyłanych w jednej przesyłce.

 

Podane powyżej ceny są cenami brutto.

Na życzenie możemy również wysłać zakupy w inny sposób - przed zakupem prosimy wówczas o kontakt.

Koszty i metody przesyłania zakupów za granicę są ustalane indywidualnie. Prosimy o kontakt mailowy przed dokonaniem zakupu.

 

Sposoby płatności

Za towar w naszym sklepie można zapłacić następująco:

  • Bezpośrednio po złożeniu zamówienia - przelew na konto bankowe:
    beneficjent : Joanna Lisiecka-Gudek FAKTUM, os. Batorego 59/47, 60-687 Poznań
    nr rachunku Santander:
    46 1910 1048 2944 0400 0974 0001 (konto PLN)
  • Bezpośrednio po złożeniu zamówienia - płatność online za pośrednictwem systemu PayPal.
  • Wybierając przesyłkę pobraniową Poczty Polskiej.

Czas wysyłki

Wysyłka zamówionych towarów następuje:
- w przypadku przedpłaty na konto bankowe - w dniu zaksięgowania wpłaty na koncie lub następnego dnia roboczego
- w przypadku przedpłaty przez system Paypal - w dniu otrzymania potwierdzenia z systemu o wpłacie lub następnego dnia roboczego
- w przypadku wyboru przesyłki pocztowej za pobraniem - w dniu potwierdzenia zamówienia e-mailem lub następnego dnia roboczego.

Zwroty i reklamacje

  • Kupujący ma prawo zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie. Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odbioru przesyłki Kupujący ma 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. W takim wypadku sprzedający zobowiązuje się do zwrotu wpłaconej kwoty - ceny towaru oraz kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w sklepie. Zwrot nastąpi za pomocą przelewu na rachunek wskazany przez kupującego w terminie do 14 dni.
  • Na wszystkie towary w sklepie diamencik.pl gwarancji udziela właściciel - FAKTUM Joanna Lisiecka-Gudek. Termin gwarancji wynosi 1 rok licząc od dnia odbioru przez kupującego rzeczy.
  • W razie stwierdzenia przez Kupującego wad w produkcie po otrzymaniu przesyłki, jest on zobowiązany niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Sprzedającego w formie pisemnej lub telefonicznie. Zwrot następuje przez odesłanie towaru (w zabezpieczonej przesyłce) na adres: FAKTUM Joanna Lisiecka-Gudek, os. Batorego 59/47, 60-687 Poznań. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego produktu prosimy dołączyć fakturę lub inny dowód zapłaty oraz opis powodu reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni kalendarzowych od wpłynięcia wniosku z kwestionowanym towarem.
  • W razie uznania reklamacji, towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli naprawa lub wymiana nie będą możliwe, sklep zwróci kupującemu wpłaconą kwotę lub zaproponuje inny towar za tę samą cenę - do wyboru przez kupującego.

 

Wymagania techniczne świadczenia Usług

Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca są następujące:
- połączenie z siecią Internet;
- przeglądarka internetowa lub odpowiednia aplikacja;
- posiadanie i podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia. 

 

Ochrona danych osobowych

Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., dane osobowe wprowadzane są do naszej bazy jedynie w celach realizacji zamówień. Nie będą one udostępniane osobom trzecim. Klient ma pełne prawo do wglądu oraz poprawiania własnych danych zgromadzonych w naszej bazie. Wszelkie sprawy dotyczące polityki prywatności prosimy kierować bezpośrednio do siedziby naszej firmy.

Połączenia podczas składania zamówień są szyfrowane za pomocą certyfikatu SSL.

Dodatkowo w sklepach sote wszystkie dane klientów i transakcji są szyfrowane.

Zmiana regulaminu

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.

Paczkomaty InPost / przedpłata rejestrowana z zadeklarowaną wartością 2 dni do pełnej wartości zakupów 11 zł paczka do odbioru w Paczkomacie (aktualna lista Paczkomatów na www.paczkomaty.pl), wygodna forma odbioru przesyłek, możliwość śledzenia