Jak płacić?

Jak płacić?

Za towar w naszym sklepie można zapłacić na trzy sposoby:

1. Bezpośrednio po złożeniu zamówienia - przelew na konto bankowe:

  • beneficjent: Joanna Lisiecka-Gudek FAKTUM, os. Batorego 59/47, 60-687 Poznań
  • nr rachunku: Deutsche Bank 46 1910 1048 2944 0400 0974 0001

Przelać należy kwotę określoną jako "Do zapłaty", która pojawi się w czasie operacji w koszyku. W opisie transakcji należy podać numer zamówienia (znajdzie się on w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia). Przedpłata to najprostszy i najtańszy sposób zapłaty w naszym sklepie.

Zakupy zostają wysłane dopiero po potwierdzeniu zamówienia i zaksięgowaniu przedpłaty.

2. Bezpośrednio po złożeniu zamówienia - płatność online za pośrednictwem systemu PayPal:

  • PayPal to darmowy (dla kupujących), łatwy i bezpieczny system płatności internetowych
  • PayPal pomaga chronić informacje finansowe dzięki wiodącym w branży i odpornym na nadużycia mechanizmom. W przypadku używania systemu PayPal dane finansowe nigdy nie są udostępniane sprzedawcy — widzą oni tylko adres e-mail oraz wpisany adres dostawy
  • Wszyscy sprzedawcy akceptujący płatności przez system PayPal muszą zostać zweryfikowani, co oznacza, że można być pewnym, że rzeczywiście są tymi, za kogo się podają
Przelać należy kwotę określoną jako "Do zapłaty", która pojawi się w czasie operacji w koszyku. Wszystkie dane wpisane zostaną automatycznie, należy jedynie sprawdzić ich poprawność. Przedpłata przez system Paypal to najszybszy sposób zapłaty w naszym sklepie.

Informację o dokonanej wpłacie otrzymujemy niemal natychmiast i możemy niezwłocznie nadać przesyłkę.

3. Wybierając przesyłkę pobraniową Poczty Polskiej.

Jeśli nie masz jeszcze do nas zaufania, skorzystaj z opcji przesyłki pocztowej za pobraniem. Zapłacisz listonoszowi lub w urzędzie pocztowym w momencie, w którym otrzymasz przesyłkę. Może następnym razem już nam zaufasz?

Zakupy zostaną wysłane po potwierdzeniu zamówienia.